Általános Szerződési feltételek (ÁSZF)

Üdvözöljük a Digit Iiroda Kft. által üzemeltetett weboldalon. /Adószám:13453202-2-03, Cégjegyzékszám:03-09-112325, Székhely: 6400. Kiskunhalas, Semmelweis tér 4., Üzlet: 6400. Kiskunhalas, Mátyás tér 4./ (továbbiakban: Szolgáltató) Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a www.digitmarket.hu weboldalon (a továbbiakban: Honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit. LETÖLTHETŐ INNEN! pdf formátumban

 

Adatvédelemi nyilatkozat

Felhasználó személyes adatainak kezeléséről az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezik, mely közvetlenül INNEN LETÖLTHETŐ pdf formátumban.

 

Garancia információk

Garanciát vállalunk minden termékre, melyet a termékhez mellékelt saját, vagy gyártói jótállási jeggyel igazolunk.
 
A garanciát csak abban az esetben áll módunkban érvényesíteni, ha a terméket hiánytalanul küldi vissza. 

Amennyiben a megrendelt termék meghibásodna, a következő a teendő:

 

- ha a termék gyártói garancialevéllel rendelkezik, akkor a garanciális ügyintézést a garancialevélen feltüntetett szakszerviz végzi, így hozzájuk kell eljuttatni a terméket.

 

- ha a termék saját garancialevéllel rendelkezik, akkor a terméket hozzánk kell eljuttatni, mi pedig továbbítjuk a nagyker szervizébe. Címünk: Digit Iroda Kft., 6400 Kiskunhalas, Mátyás tér 4..

- a visszaszállítás költsége és felelőssége a Vásárlót terheli

- a meghibásodott terméket összes tartozékával együtt, lehetőleg a saját dobozában kell visszajuttatni részünkre

- fizikai sérülésekből eredő hibákra a garancia nem vonatkozik (pl. leejtett termék, kiszakítot csatlakozó).

- a garanciális igény nem érvényesíthető a nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásokra illetve sérülésekre.

- szintén garanciavesztéssel jár a vonalkód vagy szériaszám hiánya, hiszen ezek alapján azonosítjuk be a termékeket

- amennyiben a szállítás során keletkezett sérülés, azt csak az azonnali jegyzőkönyv felvétel esetén tudjuk elfogadni, ezért mindig alaposan ellenőrizni kell az átvett csomagot, még a futár távozása előtt

- adathordozó leadása esetén az adatokról biztonsági mentés készítése szükséges (amennyiben az adathordozó még lehetővé teszi), mert az azokon tárolt adatokért felelősséget nem vállalunk

- a leadáskor kérjük mellékelni a részletes leírást a hibajelenségről, hogy továbbítani tudjuk a nagyker szervize felé

- a gyári csomagolás nélküli alkatrészeket (winchester, alaplap, stb), csak antisztatikus csomagolásban tudjuk garanciális ügyintézésre átvenni

- "feltételes"-en tudjuk átvenni a terméket, ha fizikailag sérült, törött, vagy égett. Ezeknél a termékeknél az ügyintézés 3-6 hónapig is húzódhat, és a csere ebben az esetben sem biztos.

A garanciális ügyintézés további részleteire a PTK-ban, a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendeletben , illetve a 151/2003 (IX. 22.) Korm. rendeletben foglaltak az irányadók.

 

Vásárlástól való elállás

A fogyasztónak minősülő vásárló a szerződéstől 14 naptári napon belül (beleértve a 14. naptárinapot is) indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól a Kormány 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik. A vásárló az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállás joga az üzleteinkben történő személyes, illetve a partner pontjainkban történő átvétel esetén is gyakorolható. A fogyasztó az elállási nyilatkozatát a Szolgáltatói adatok között feltüntetett telefonszámon, postai vagy e-mail címen közölheti cégünkkel.

Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a vásárlónak saját költségén kell gondoskodnia. Az elállással érintett terméket utánvétellel nem küldheti vissza, utánvételes átvételt a Digit Iroda Kft. nem teljesít. Elállás esetén cégünk követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését. Ezeken kívül a vásárlót az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terheli.

Az elállási jog gyakorlása szaküzleteinkben lehetséges, vagy futárszolgálat igénybevételével, az átvételi pontunkba történő visszajuttatással. A Digit Iroda Kft. postai csomagokat, technikai okokból nem tud fogadni. Az Ügyfél kérésére és költségére munkatársaink gondoskodnak a visszaszállítás bonyolításáról, az erre vonatkozó igényeket ügyfélszolgálatunk fogadja.

Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is.

Az Ügyfél nem gyakorolhatja elállási jogát:

  • olyan termék értékesítése esetében, amely az Ügyfél személyéhez kötött, illetve amelyet az Ügyfél utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza;
  • a jogszabályok által meghatározott további esetekben.

A fentiek kizárólag a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő vásárlóink (fogyasztó) tekintetében érvényesülnek.

Mintanyomtatvány letöltése

 

^